Kom in eller stå kvar, för mig kvittar det...

Jag skrev för ett tag sedan skrev jag om att jag avskyr folk som säger "ingen panik, alla på en gång" när det är mycket folk som ska av bussen (till exempel en hel mellanstadieklass).
Jag har kommit på att samma person är urtypen som också drar klyschan "kom eller stå kvar, för mig kvittar det" när det är någon som knackar på dörren.

Han (för det är alltid en kille som säger sådana saker) är också han som...
... kommer och kör knäna i ens knäveck bakifrån när man inte är beredd.
... ritar snoppar överallt.
... tycker att Onkel Kånkel är bra på riktigt.
... äter oätliga saker som ett partytrick.
... låser upp låsta toalettdörrar med ett mynt.

Kul kille!

Kommentarer
Postat av: Thedor

Är det mej du menar??

2009-12-23 @ 13:27:19
Postat av: Holtz

Förrädaren, som VI föraktar

2010-01-15 @ 14:54:23
URL: http://vadsaduatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0