Best of all – it's fun!

Jag är helt ärligt sämst på att vika kläder. Det blir liksom knöligt och ojämt vilket medför att kläderna blir skrynkliga. Så chansen att jag skulle få jobb i en klädbutik är lika med noll. Till detta är jag också väldigt dålig på att stryka mina kläder. Eller dålig och dålig, jag kommer aldrig för mig att stryka. Jag tror att mitt sprillans nya strykjärn alltid kommer att vara sprillans nytt. Det kan jag skriva i min blocketannons när jag säljer strykjärnet – aldrig använt.
För jag har faktiskt börjat fundera på att sälja det. Men, ska du gå runt i skrynkliga kläder Viktor? undrar ni då. Nej, det ska jag inte.
Så här ligger det till. Min kompis Martin har alltid släta, skrynkelfria kläder. Har du en mangel hemma? frågade jag Martin. Han skrattade åt min dumma fråga och gick in sovrummet och kom ut med en blå platta med massa hål i. Nej, Viktor, jag har ingen mangel hemma. Jag har en Flip Fold!

Tadaaa! Inga fler skrynkliga skjortor, inga fler handdukshögar. Bara Flip, flip, flip and fold. And best of all – it's fun!
Men jag varnar er, satsa på en Flip Fold och ingen billig kopia!


Så himla kul! Jag vill inte göra något annat nu än att vika kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0