RONNY!

Nu kommer det sjuka!

Jag tar det från början.
I går, torsdag, drack jag och två kompisar öl på creddstället Kellys på Folkungagatan. Hårdrock strömmade ur högtalarna, en fotbollsmatch mellan Japan och Syrien visades på tv-apparaterna och eftersom det var torsdag så var Kellys inte precis fullpackat. Det var nog fler servitriser än öltörstande gäster.
Hur som helst, efter några (för många) öl sa jag tack och adjö till mina vänner och begav mig hemmåt.
Väl hemma gjorde jag mig redo att lägga mig tillsammans med min flickvän. I vanlig ordning lade jag mobilen bredvid sängen och gick och borstade tänderna. Under min tandborstning får jag ett sms som gör min flickvän, vilket jag har full förståelse för, något misstänksam. Vilket jag också hade blivit om det hade varit vice versa.
Sms:et kommer från ett nummer jag inte har i telefonboken och lyder som följande: "God natt, sov gott och dröm sött.kram". Jag blev lika förvånad som min flickvän och svarade personen med "vem är du?".

Morgonen därpå får jag svaret vem det är som sms:at mig - Ronny!
Även om det var en Ronny som sms:at mig så var det ändå misstänksamt. Jag är ute och dricker öl med "mina kompisar", kommer hem, och får ett god natt-sms från ett okänt nummer.

För att bevisa min oskuld och få det svart på vitt att Ronny faktiskt är en Ronny googlar jag på telefonnumret.
På första träffen på google står det "hejsan jag är en trevlig kille på 37 år som söker en bbw kvinna o ha lite skönt med älskar bbw hoppas du finns hör av dig på 076-numret som sms:at mig".
För det första visste jag inte vad BBW stod för.
Jag googlade även detta lite senare, BBW=Big Beautiful Woman!
För att läsa lite mer om Ronny så klickar jag på länken. Måste bara inflika att jag gör detta på en öppen redaktion där min datorskärm är fullt synlig för övriga medarbetare.
På en millisekund får jag upp en stor bild på min skärm. En bild på en SNOPP! I erigerat tillstånd. Bilden är tagen med en mobilkamera av en man i blåställ med snorren uthängd.
Snabbt som attan stänger jag ner fönstret. Jag tittar mig omkring för att försäkra mig om att jag var den enda som såg denna förskräckliga syn. Som tur var var det ingen bakom mig.
Om någon hade sett att jag "tittade" på snoppar på arbetstid så hade det nog äventyrat min journalistkarriär.

Även om jag fick en chock så kunde jag med väldigt stor säkerhet bevisa att Ronny faktiskt var en Ronny. En Ronny som gillar stora kvinnor och genom att ta bilder på sin snopp försöka locka de stora kvinnorna till sig.

När jag kom hem visade jag Ronny för min flickvän och hemsidan visade sig även innehålla fler bilder på Ronny. Bland annat Ronny naken i en mörkblå skinnsoffa, en påklädd Ronny på bussen och Ronny i badbyxor i en solstol på någon medelhavsstrand.

Med tanke på Ronnys god natt-sms (som av misstag kom till mig) så måste hans snoppbilder varit framgångsrika. Han hade förmodligen uppfyllt sin dröm och träffat en stor, vacker kvinna som han ville önska en god natts sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0