"Har du fått stryk?" (Robbans pappa Ronny när Robban fått sugmärken på kinden)

Jag tänker inte göra som alla andra och summera hela nollnolltalet, inte heller kommer jag summera 2009. Nej, jag ska faktiskt summera 2003 istället!

Tjugohundratre var jag 17 år och skrev tillsammans med mina bästa kompisar Thomas och Robban en lista vid namn ÅRETS!
Här är några utdrag från den:

årets gays: Robban, Viktor & Thomas

årets fullträff: När Viktor med kraft och precision dunkar Veronica i huvet! (Jag råkade skjuta en tjej på gympan i huvudet med ett fruktansvärt vristskott)

årets utbrott 1: "Va ful du är" (När Viktor psykar Thomas till vansinne på företagsekonomin)

årets utbrott 2: När Robert spelar dåligt på en träning och vägrar prata med någon.

årets pappa-citat:
"Har du fått stryk?" (Robbans pappa Ronny när Robban fått sugmärken på kinden)

årets fight: Thompa och Robban på McDonalds. Slagen haglade tätt!!! & Viktors överfall på Robban i Hultsfred.

årets psykning/kapning till Viktor: "Du har en medelåldersfrilla"

årets psykning/kapning till Robban: "Du kan inte ha sånna brillor, du har för bred näsa"

årets psykning/kapning till Thomas: När Viktor ändrade sitt namn på Thomas mobil så Thomas trodde att han hade fått sms av Jessika V! Först ruggigt nöjd, sen ruggigt psykad!
"Hej snyggo vad gör du? Kan inte du komma till mig så kan vi ha, ja du vet typ....sex?...//Jessika" (egentligen från Viktor)

årets psykare: Ivana Babitch (stavas egentligen Babic)

årets festare: Thomas (För ihädigt drickande och rejält mycket hångel)

årets spel: Manager

årets onlinespel: minigolf

årets öl: Corona (?)

årets låt: Samantha Fox - Boys Boys Boys (fast egentligen är det Sabrina Salerno som gjort den låten)

årets mamma-tavla: När Viktors mamma förväxlade en smörgåsgrill med en CD-freestyle.

årets historia: Lammets om melonen.

GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR TRION

Det var ett litet urval från 2003, ett jävligt bra år faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Emma

Babic & jag gick högstadiet tillsammans!

2010-01-04 @ 22:24:07
URL: http://emmastankar.blogg.se/
Postat av: Emma

Din huslänk var grym Viktor! Allvarligt, jag skulle kunna flytta till ett sånt ställe (bara 17 km till Lappträsk...)



Å jag & Ivana spelade några år i Vendelsö tillsammans.

2010-01-06 @ 15:39:33
Postat av: Veronika

Skrattat mycket länge nu åt smset från "Jessika". Originellt!

2010-01-06 @ 22:54:43
URL: http://veronika2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0