Galapagos, via Kapstaden till Australien..

Jag drömmer ofta om att göra något radikalt. Något helt oväntat. Totalt wild and crazy - något som ingen annan har gjort förut.
Till exempel; varje gång jag träffar min kommis Calle pratar vi om olika resplaner. Det är nya resplaner varje gång. Vi har bland annat planerat att köpa oss varsin häst i sydamerika och rida över de bolivianska bergen till Peru. Eller köpa en stor segelbåt på USA:s västkust och segla via Galapagosöarna och Kapstaden ända till Australien. Nästa gång har vi säkerligen nya storslagna äventyr till världens alla hörn.
Än så länge så stannar mina drömmar vid drömmar - tyvärr.
Men de finns de som förverkligar sina drömmar - Anna är en vanlig tjej på 28 år som träffade sin kärlek under en couchsurfing-resa i USA. Nu går hon "bananas" och säljer ut alla sina grejer på Tradera för att finansiera sin resa. Jag beundrar Anna.
Anna säljer allt, och drar..


Kommentarer
Postat av: Ben

Fy vad kvinnan har samlat på sig saker!!... det skulle aldrig en riktig man med skägg göra!!

2009-09-15 @ 17:51:41
Postat av: Karimm

wow. Vilken idé! Jag har budat på basen, kanske kan spela mig in i Papier Maché? Jag är kreativ, kul och kompetent

2009-09-15 @ 18:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0