Kändistitt-som-tätt...

Fick ett sms i går. Vad går upp mot att få ett sms? Typ inget!

Ikväll besöker Backstreet Boys Collage Stockholm - Sveriges kändistätaste och trendigaste nattklubb!...

Jag fick fnatt! Jag började skaka och skrika i falsett. Sen efter att jag hoppat jämfota 20 gånger och gråtit och skrattat om vartannat lyckades jag samla mig. Jag tog tre djupa andetag och började sjunga - Although loneliness has always been a friend of mine , I'm leavin' my life in your hands.... I don't care who you are, Where you're from, What you did, As long as you love meeeeeeeee-yeeeaaaaah-scubidoooobiidobapbapbaap yeah....



Kommentarer
Postat av: Julia

Jag fick samma sms! Gick du dit? :)

2009-09-12 @ 14:22:06
Postat av: Veronika

Hahaha!

2009-09-14 @ 09:30:30
URL: http://veronika2.blogg.se/
Postat av: Malin

du kunde ju iallafall texten;)

2009-09-19 @ 18:36:15
URL: http://bloggar.5min.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0