Det här gör jag en tisdagmorgon i oktober:

God morgon!

I morse lagade jag gröt till frukost. Gott! Faktiskt. Eller det översta lagret med smörklick, socker och kanel var gott. Resten smakade lite som metall. Jag slängde det sista skedarna, eller slevarna ska jag säga. Gröt äter man med slev och inte med sked.
I dag tar jag bilen till skolan. Så jag har gott om tid att ladda upp med bra musik och läsa lite strunt på internet. Men jag borde ha struntat i att läsa struntet, det vill säga jag kollade några bloggar. Jag har kommit fram till att jag läser en blogg som jag irriterar mig över. Det ska jag sluta med. Fast frågan är om jag ska sluta irritera mig eller sluta läsa bloggen?

I dag ska jag vara med i en voxpop i skolan. En tjej som heter Elin ska fråga nån jävla som jag ska svara på framför en kamera. Eftersom jag vet frågan kommer jag ge ett jävligt bra svar! Yäss alltså!

Över och ut

Kommentarer
Postat av: Lina

Härligt jobbat! Jag måste få se slutet på filmen imorn, går som på nålar.

2009-10-21 @ 14:07:53
URL: http://enheligko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0