DAGIS!

I dag på dagis har vi ritat. Det var roligt.
Jag ritade en säl, som heter Ivan, och en låda med en boll i. Vi fick även måla med vattenfärg. Jag målade himmel och en sol.
Det som var mindre roligt var när Oscar kastade en av de hårda kuddarna på mig inne i kuddrummet när vi lekte "hela havet stormar". Då fick han skäll av Agneta, våran fröken. Agneta gillar mig. Jag brukar få hålla henne i handen när vi är på utflykt.

Nu ska jag sova lunch sen ska vi promenera till vattentornet. Jag, Johanna och Jonas (the three J) har bestämt att vi ska leka polarjägare. Förhoppningsvis kommer vi döda några isbjörnar!

Hej då // Viktor 4,5


Kommentarer
Postat av: julia

4,5 år? är inte det här ditt reportage som du skrev i skolan förra veckan? ;)



2009-10-29 @ 14:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0