Avsky 2.0

Bland det värsta som finns för en västlänning är ju när tandkrämen är slut. Så förbannat oskönt att borsta tänderna utan tandkräm. Jag har kavlat ut det sista ur min tandkrämstub nu i snart två veckor, men den tar aldrig slut. Varje morgon och kväll tänker jag: Jag måste fixa en ny tandkrämstub! Men ändå står jag där i badrummet och drar tuben mot handfatskanten för att pressa ut det sista. Jag vill inte ens tänka på den dagen då tandkrämen verkligen tar slut. Då får jag borsta utan, så jävla vidrigt. Låt det aldrig ske.

Kommentarer
Postat av: Veronika

ELLER om det inte finns någon tvål kvar, då får jag självmordstankar. Eller ännu värre - om schampoot är helt slut. Helt finito. Då gråter jag blod.

2009-11-15 @ 16:15:08
URL: http://veronika2.blogg.se/
Postat av: Andy

När snuset är slut?

2009-11-16 @ 15:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0