I helgen har jag...

- Köpt en ny neongrön Jordan T42 Circular bristles-tandborste, soft såklart, alltså den ska vara soft, aldrig medium eller hard.
- Läst hur man tillagar sniglar i Per Morbergs kokbok. Först ska de gå på en salladsbädd i en dag, sedan ska de gå på en bädd av sand (och bajsa av sig) i en dag, sen ska de kokas och fyllas etcetera. Kanske ett sommarprojekt?
- Fått en ny cykel i en 14 dagar för tidig födelsedagspresent. Det är en cruiser! Det är jag och Pharell, fast min är från Biltema!
- Åkt in i framtiden. Dock bara en timme.
- Dragit världens sämsta ordvist för mina föräldrar, jag skrattade mest.

Ny vecka, nya äventyr!

Kommentarer
Postat av: Anna

OOooooooooh, en röd eller blå?



Meningen med ordvitsar är att man ska skratta åt dem själv. Något jag intalat mig efter att ha dragit några för många.

2009-03-30 @ 15:54:03
URL: http://kvinnan.blogspot.com
Postat av: Anna

Min vän har en röd.. så ja.



Nu har jag spelat in mig själv. Så jävla nördigt och pinsamt. Skynda o titta. Kanske tar bort skiten snart.

2009-03-30 @ 16:42:20
URL: http://kvinnan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0