Bu eller bä?

Om du måste välja, skulle du vara dövstum och blind eller lukta riktigt jävla illa dygnet runt, 365 dagar om året för all evighet?

Skulle du vilja vara riktigt jävla superful eller skitsnygg men ha så dålig andedräkt att folk svimmar när dom pratar med dig?

Vad är det här för frågor egentligen? Jag tror att det var mer av en tonårsgrej att ställa sådana frågor till varandra. Vad är det roliga? För om jag skulle välja att vara illaluktande på den första frågan skulle personen som frågade garanterat säga: Ååh fyfan, Viktor luktar bajs, haha! Viktor luktar baaaajs, Viktor luktar baaajs... (Med en lite trallig ton såklart).

Skulle jag svara att jag hellre är ful än har dålig andedräkt skulle jag få höra: Fan va ful du är, Viktor är fulast i världen, Viktor är fulast i världen... Svarade jag istället att jag hellre skulle ha dålig andedräkt så skulle jag bli förnedrad för det också.

Andra oväsentliga frågor är vad man skulle önska sig om man fick tre önskingar av en magisk ande. Det finns inga magiska andar, och jag kommer aldrig få tre önskningar. Ge upp!
Men om jag mot förmodan skulle få tre önskningar av en magisk ande så skulle jag önska mig en till Geisha-chokladkaka (eftersom den jag har/hade nu är slut), att jag kunde hoppa jättehögt, typ som Stefan Holm och på den tredje önskningen skulle jag önska mig att jag kunde klappa händerna så fort att det låter som ett ständigt konstant ljud.

Vad önskar du dig av den magiska anden? Men bara tre önskningar!

Kommentarer
Postat av: Anna

Av den magiska anden önskar jag mig att kings of leon skulle vara här och sjunga milk (svar ja, stört bra låt) och 17 för mig. Kanske sex on fire också.



nummer två. Mat. Jag är så jävla hungrig. Tror mina revben börjar synas genom min stålmannent-shirt.



nummer tre. Att tiger lou ska göra en låt om mig och spela den den 4e april. Enda som skulle kunna överträffa förra spelningen.

2009-03-19 @ 23:56:24
URL: http://kvinnan.blogspot.com
Postat av: Julia

1. att min hemtenta skrev sig själv

2. att jag kunde flyga

3. sista önskan är svår. den klassiska är ju tre önskningar till men jag antar att det är att fuska. så, ett lejon skulle jag vilja ha.

2009-03-20 @ 10:23:07
Postat av: Anna

Vikky, jag har utmanat dig.

2009-03-20 @ 14:07:49
URL: http://kvinnan.blogspot.com
Postat av: Anna

Haha, jag bara hittade på lite.

Men utmaningen är ju att göra samma sak fattar du väl :D

2009-03-20 @ 17:10:43
URL: http://kvinnan.blogspot.com
Postat av: Anna

Svar ja!

2009-03-20 @ 17:24:08
URL: http://kvinnan.blogspot.com
Postat av: Anna

Det är det inte Ja som att jag vill gifta mig med dig. Det är bara en vanlig himla list-utmaning! hihihoho

2009-03-21 @ 11:19:58
URL: http://kvinnan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0