Sista bossen

Blir man lika mätt om man äter en dubbelmacka som om man äter två mackor för sig? Jag äter nästan aldrig dubbelmackor. Det blir så torrt då. Mycket bröd.

Just nu känns det som om jag har en rejäl bloggtorka. Där av den tråkiga, meningslösa och totalt onödiga frågeställningen om dubbelmackor. Kom igen nu Viktor, gaska upp dig för faa-aan! Om sanningen ska fram så skiter jag fullständigt i vilken macka som är mest mättande. Och du skiter i om jag tycker dubbelmackor är torra. Helvete.
Just nu känns livet som ett tv-spel. Som Super Mario på 8-bitars Nintendo. Ganska dålig grafik (allt är grått och trist), jag behöver äta svampar för att bli stor och orka med, jag måste dunka huvudet i taket för att få pengar och sen kommer det alltid en boss i slutet av dagen. Ett stort problem som tar oändligt lång tid att lösa. Bossen är envis men måste besegras. När bossen äntligen är besegrad kommer en ny dag, en ny bana med en ny boss.

Man kan lätt tro att jag är deprimerad. Men det är jag inte. Tvärtom, jag älskar när det är som slaskigast ute, när sätena på bussen är fuktiga, när de bara visar hockey på sporten, när man inte ser Sverige på tv-vädrets karta för ett stort grått molntäcke, när Nyhetsmorgon pratar med en random person via mobil-kamera från Njurunda (av alla ställen). I love it. Det är det bästa jag vet. Hoppas det håller i sig, det vore i och för sig bra om det kunde regna, snöa och blåsa lite mer. De får gärna visa fler Beck-filmer också, och då inte bara på söndagar.




Kommentarer
Postat av: Pernie

Jag håller med dig här Viktor.... Och du vet ju vilken boss jag får utstå varje dag....



P.S Man blir mättare av dubbelmackor, de liksom växer i munnen.

2009-02-24 @ 09:52:14
URL: http://snogglogg.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag kör på dubbelmackor. Annars får jag inte i mig tillräckligt. Hinner liksom tröttna på att äta innan jag börjat på macka nummer två.

Jag gillar också slasket. I alla fall när man sitter inne och kikar ut.

2009-02-24 @ 11:23:22
URL: http://kvinnan.blogspot.com
Postat av: Lina

Ja. Det är ju liksom Beck-filmerna som gör livet värt att leva. Fattar inte varför de aldrig har blivit Oscars-nominerade? Skandal!

2009-02-24 @ 15:00:09
URL: http://enheligko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0