Skoj, oj så skoj!

Jag gick in på Nordstedts hemsida för att slå upp ett engelskt ord. Det är ju så smidigt att göra det på internet. Det var då jag upptäckte något fruktansvärt roligt. Man kan nämligen lyssna på hur orden låter, både på svenska och på engelska.

Här är några av mina favoriter:
"Jävlar i min lilla låda!"



Klassiska "bajsa", även rolig på engelska "do a poo-poo"



"Inte ett jävla dugg" är också roligt.



Andra ord som är roliga att lyssna på är Kanadagås, penis och rumpa! Eller varför inte slå upp det engelska ordet för korv!




Nu jag räddad kvällen åt dig. Mycket nöje!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha! Störigt kul. Störigt och kul. Kul och störigt.

Lite ångest och eufori.



Kul att du inte la ner bloggen!

2009-04-20 @ 15:44:30
URL: http://snogglogg.blogg.se/
Postat av: Anna

hihihi, det kan man göra på min dator också :D

2009-04-20 @ 15:57:04
URL: http://kvinnan.blogspot.com
Postat av: Lina

Haha! Äntligen ett vettigt tidsfördriv.

2009-04-21 @ 15:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0