Ett helt harem..

Efter en tuff helg med för lite sömn känner jag mig som ett par harem-byxor: Ful och hängig!

För den som inte har råd att köpa ett par harem-byxor från Gina (som det kallas i folkmun) kan ju alltid sätta på sig en långärmad tröja på benen, dock får man ett stort hål (där man trär igenom huvudet) om man kör den mer ekonomiska varianten. Just nu är harem-byxan bara för tjejer och de flesta tycker att de är allt annat än snygga. Gräsliga, fruktansvärda och magiskt fula är några av betygen som harem-byxan fått i min omgivning. Men vänta bara, snart har varenda kvinna och man ett par harem-byxor. Trender är som aktier, de går upp och ner, och även om harem-byxan står i en väldigt låg kurs för tillfället så kommer den sakta men säkert söka sig in i varje människas garderob. Om inte annat är harem-byxan bekväm för män med väldigt stor/hängig pung.

På tal om pung så jag har jag faktiskt klappat en vild känguru, den var söt. Jag har även ätit känguru, det var gott.

Kommentarer
Postat av: Anna

Rubriken...

2009-04-06 @ 18:46:53
URL: http://kvinnan.blogspot.com
Postat av: Anna

Nä jag vet, inga haremsbyxor, men lite gräddbakelsekänsla. Såg dem på gina tricot idag. Eller borde jag säga gina?

2009-04-07 @ 00:23:54
URL: http://kvinnan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0