TV(i)

Vilken skit det är på tv. Det är fan aldrig något bra, jag går in på text-tv sida 600 flera gånger per dag för att med spänning titta vad som kommer, men näe, inte ett enda roligt program eller en hyfsat bra film. Inte ens på helgerna kan de förmå att visa en bra film. I lördags, TV4 visar Pearl harbor, man kan lätt tro att det är en actionfilm, men icke, det är nått jävla romantiskt skit med två, jag upprepar, två stycken sidenhunkar: Josh Hartnett och Ben Affleck. Jag såg såklart inte filmen, den gick jag och såg på bio när den kom för kanske sju år sedan. Man kan säga att jag kastade 100 kronor i sjön.

Söndag kanal5 klockan 20:00: En prinsessas dagbok 2. De visade ettan förra helgen, trean kommer säkert nu till helgen, fyran efter det osv.

Men det finns hopp, på onsdag 22.00 på Canal+ är det premiär för HBO's nya serie Generation Kill med Alexander Skarsgård. Vad vore livet utan Canal+? Just nu är det min luft.

Observera världens bästa rubrik!! Tack på förhand...



Kommentarer
Postat av: Gorfen

Det enda negativa med serien är Alex's engelska. Han ska spela en typisk amerikansk militär, så har han världens sämsta uttal. Han får jobba på det den gamle bajaren.

2008-09-02 @ 09:02:39
Postat av: Loisa

din rubbe va väldigt fiffig måste jag säga

2008-09-02 @ 20:28:29
URL: http://tussig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0