Slut...

570 sidor på drygt två veckor. Jag har läst jämt och överallt. I sängen, på bussen, i duschen, under fotbollsträningen, på arbetsintervjun, ja jämt. Jag är fortfarande helt uppslukad. Alla i min omgivning vet om att jag har läst den här boken eftersom det enda jag pratar om är Mötley Crüe och Tommy Lee. Men nu är det slut med det. Nästa gång vi ses kommer jag bara prata yoga och chi-gong eftersom jag tänkte läsa 1000 sidor "Yoga & Chi-gong på ovanliga ställen", Anna Skipper säger att den är bra. Allt Anna Skipper säger är fan bra.

ps. Tack Karim för att du lånade boken till mig. Jag kan överraska dig nästa gång vi ses med en bok som jag gillar som du kan läsa.

Kommentarer
Postat av: Jonas

JAG HATAR ANNA SKIPPER!!!!

2008-09-08 @ 22:02:44
URL: http://schodda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0