Fis-herman

I veckan när jag var på väg hem från en kompis i stan gick jag in på pressbyrån för att köpa mig en påse fisherman's friend. Jag betalade och fick några mynt tillbaka i växel som jag stoppade ner i plånboken. När jag kommit ut från pressbyrån för att ta mig en fisherman är påsen plötsligt spårlöst försvunnen. Jag letar i alla mina fickor, i jackan, bakfickan, framfickan, jag öppnar till och med plånboken för att titta om jag lagt ner påsen i myntfacket, men icke. När jag dubbelkollat alla fickor går jag tillbaka till pressbyrån för att titta om jag tappat den på marken, det är då jag upptäcker att påsen sitter fastkilad mellan mina läppar. Då skrattade jag åt mig själv och kände mig rät dum, ja helt körd faktiskt.

Anagram på Fisherman = Fis-Herman 

Kommentarer
Postat av: Niklas

Haha. Smartskalle!

Förresten, va hos brorsan i helgen, men du va inte där =(.

2008-09-15 @ 16:16:02
URL: http://roennmark.blogg.se/
Postat av: bihanget på alptoppen

Men vad i helvete! den är as skön ju. Ha ha!

2008-09-15 @ 18:25:09
URL: http://vadsaduatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0