Don't go away mad, just go away

Just nu är jag oerhört inspirerad av Mötley Crüe's självbiografi The Dirt (Tack Karim för att du introducerade boken för mig). Jag äter, dricker och andas Mötley Crüe. Så i morse när jag vaknade var jag en riktigt rockstar.

Jag klev upp totalt söndertrasad (läs: ganska pigg), och tog fyra stora klunkar Jack Daniel's (läs: fyra bitar marabou apelsinkrokant) och tog en cigg (läs: stoppade in en tops i örat), sedan sparkade jag på en livlös dansk strippa (läs: en opumpad fotboll) som låg utslagen på golvet. Jag hackade upp sju rockestjärnestora linor koks (läs: sopade ihop grus och damm från golvet) och sniffade (läs: dammsög) upp allt i ett svep.



Kommentarer
Postat av: Jonas

Haha! Sjukt mycket rocknroll över tops i örat!

2008-09-03 @ 20:43:57
URL: http://schodda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0