HÄNT EXTRA

Hej hallå dagboken!

Idag klev jag av bussen i Tyresö centrum för att uträtta några ärenden. När jag passerade hållplatsen för bussen som går in mot stan skådar jag en man, 60+, iklädd bara en t-shirt (på överkroppen, han körde alltså inte en Kalle Anka). Kallt kan man tycka. Men det är inte hans sommarklädsel som drar till sig min uppmärksamhet, utan det är motivet på hans t-shirt. På avstånd ser det ut som ett kollage med diverse bilder, men när jag passerar den ihopsjunkna mannen på cirka en meters håll ser jag att kollaget består av fasttejpade bilder på Amy Diamond. Stora och små bilder tätt ihop. Hon har tydligen inte bara fans under 15 år.

Amy Diamond är idag 16 år, hon slog igenom när hon var cirka 12 eller 13 år. Trots att hon faktiskt är byxmyndig så är hon fortfarande det lilla söta underbarnet som "bara är 12 år". Man kan undra när hon gör sin tonårsrevolt, så som Britney Spears gjorde när hon var trött på att vara en liten oskuldsfull flicka med rosetter i håret. När får vi se Amy Diamond i en röd latexdräkt, eller spritt språngande naken i en bastu som i Britany Spears senaste video Womanizer, när rakar Amy av sig håret, blir hon med barn snart, när börjar hennes texter handla om sex, sprit och droger istället för lågstadiediscon och sommarflörtar och när kommer ryktena om att Amy Diamond gjort en bröstförstoring?

Eller så fortsätter hon bara att vara den där 12 åriga flickan som sjunger trallvänliga låtar på sommarkrysset och gästar lilla melodifestivalen som hemlig gäst. Men jag sätter två års prenumeration på DN att man snart får se paparazzibilder på Amy i Hänt Extra när hon är dyngrak tillsammans med Mikael Persbrant eller hånglar med Idol-Ola.

Amy Diamonds vilda kväll på köket - slutade i kaos

Amy Diamond talar ut om sina drogproblem

(M)AMY DIAMOND RYKTAS VARA MED BARN - MED HASSE ARO

Amy Diamond om sin nya kärlek: "Jag och Kicken älskar varandra"



Vad tror du? Skicka in din Amy Diamond-rubrik och vinn söndagens DN-Ekonomi samt en skiva med Lasse Kronér!



Kommentarer
Postat av: Ceder

Rubrik



Exklusiva bilder på Amy Dimonds sommarkärlek; vi avslöjar vem den välutrustade hunken Thomas Ringqvist egentligen är!

2008-10-21 @ 10:08:43
Postat av: PJ

Ceder!!! alla vet att det är du som är hunken!

2008-10-21 @ 10:52:23
Postat av: Ceder

... och välutrustad?

2008-10-21 @ 14:57:30
Postat av: Vicious Vic

Jag tror, men bara tror, att Thomas kanske är den som är aningen mer välutrustad. han är ungefär lika välutrustad som Robocop eller Inspector Gadget!

2008-10-21 @ 16:32:39
Postat av: Loisa

Jag är uttråkad och behöver nya blogginlägg att läsa..





tack.

2008-10-22 @ 15:39:53
URL: http://tussig.blogg.se/
Postat av: Robert

Viktor ge matte lite credd ;)



http://www.youtube.com/watch?v=tshddAMEe38





Jag har läst squash taktiker hela veckan nu, känns bra inför onsdag.

2008-10-22 @ 19:58:08
Postat av: Veronika

Jomen johorå hon gör nog någon form av revolt snart, frågan är bara när... Jag väntar med spänning!

2008-10-22 @ 23:18:51
URL: http://veronika2.blogg.se/
Postat av: Peete

Där har du ditt framtidsscoop.



"Amy Diamonds silikonchock på Cancercalan"

"Amy Diamonds chockbantning"

2008-10-23 @ 10:06:33
URL: http://sallskrack.blogg.se/
Postat av: eight

rekord för kommentarer vic?

2008-10-23 @ 13:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0