Jag älskar danska...

Detta måste lyftas fram ur Kaminmannen-klippen



Detta är genialt...

På kontoret brukar många sätta upp lappar eller bilder för att höja sin motivationen. Det kan till exempel vara en bild på sin drömbil, så varje gång man inte orkar jobba så tittar på man på bilen och plötsligt får man en jävla fart. Eller så har man ett citat, jobba bör man annars dör man, eller kanske ett Dr. Alban-citat "work work, seven to five every day, work work..."

Men brevid min dator fannst det ett A4 med dessa vackra rader:

- Hvorfor aer Åke syk?
- Han savner en kvinne der ikke aer kald.

Varje gång jag var trött på jobbet tittade jag på pappret brevid datorn, läste det högt och skrattade.

Men Dr. Alban fungerar det också!

Kommentarer
Postat av: Lina

Först skulle jag vara Borat men det sket sig. Så nu ska jag vara en mjäkig 70-tals diskobrutta.

Halloween, vad är det? Men de lurviga ska skakas ändå!

2008-10-31 @ 14:25:03
URL: http://enheligko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0