Praktikbilder

"maiquelyasun", det spanska bidraget är bra! Svänger, man vill bara göra el roboto och spara ut till långt bin laden-skägg. Fyndigt, ironiskt och spanskt! Mc-dagen bjöd på mycket muller, jag såg mitt namn tre gånger i Dagbladet. Jag och Sofia hittade ett billigt thaiställe, en rejäl portion thaimat för 50 coronas!

Roddan i Silver
Roddan i en fräsig silverkavaj!

Tjuvtitt på Roddan
Tjuvtitt på Roddan! 

Skämtsaker & barnvagnar
En skön kombination, liknande som finns i dalarna "Olles skoter och gardiner"!

Modell-Jag
Modelling in S-vall! Observera min mini-mohikan under bokstaven D. Det osar morgonfrilla!
Appel
Mina appelprylar. MacBook, MacClock, MacSunnies, MacLamp


Kommentarer
Postat av: eight aka hängiven läsare

vic, vilken grej av dig att starta blogg. du är en bloggare ut i fingerspetsarna och dina inlägg roar mig flera minuter dagligen. fortsätt på utstakat spår så slår du snart bröderna schulmans blogg i antalet läsare. (dock ingen blogg jag vill rekommendera) kyss

2008-05-26 @ 16:13:56
Postat av: Niklas

Du ser ut att ha roligt där nere! Är lite sugen på att dra ut och fota nyheter. När kommer du hem? ;)

2008-05-26 @ 21:28:24
URL: http://roennmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0