How much?

Jag har klippt mig eller rättare sagt trimmat håret. Inte riktigt rakat, men det är kort. Mor och far gillar det inte. De anser att det ska vara lite längre, men jag håller inte med. Att köra trimmern istället för att gå till en frisör har sina fördelar (och nackdelar).

Det är gratis (man känner sig jävligt snål)
Det är skönt att ha kort på sommaren (man ser ut som en rasist)
Efter 3-4 veckor har man en perfekt frisyr (efter 7-8 veckor har man den klassiska tennisbollsfrillan)

Igår diskuterade vi (jag, Sanna och till viss del Nille och Sofia) om att få betalt för att ligga med någon. Samtalet kom på tal då jag hyllade den engelska serien "En callgirls dagbok" som går på femman på söndagskvällar. Nille tyckte ämnet var pinsamt, men jag och Sanna har diskuterat liknande ämnen förut. Frågan löd om en hyfsat snygg tjej/kille erbjuder en summa pengar, låt oss säga 4000 kr, för att ligga med dig. Skulle du göra det? Det är en riktigt bra timlön. Vi lämnar det ämnet så länge. 

Nu ska jag ut och bojkotta klimathotet genom att spraya en hel flaska hårspray samtidigt som jag äter oekologiska tomater som transporterats med en koldioxidutsläppande lastbil ända från Spanska solkusten.

Kommentarer
Postat av: Seglar Erik

haa, "tennisbollsfrillan" är alltid lika skön. Att sitta inne och vänta i tre veckor till den perfekta frisyren är färdig är helt klart inte att rekommendera, fick själv sitta och vänta ut mitt hår i ett 1 år efter mitt snaggningsförsök att likna prison break scofield...
Tycker helt klart att du bör köra på den klassiska göran greider frillan, naturligt, miljövänligt och garanterat 4000 kr extra i fickan !
Saknar ett nytt inlägg idag?!

2008-05-09 @ 01:53:54
URL: http://www.sizeism.blogspot.com
Postat av: Fejk blondinen

Jag tycker din frisyr är fin fin... Jag tror pappa är avundsjuk...

2008-05-16 @ 11:19:05
Postat av: Camensky

Jag gillar din blogg, jävligt roligt att läsa!

2008-05-18 @ 15:58:05
URL: http://camensky.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0