Saltlake(city)

Jag satt och läste lite på internet och läste ordet "Saltlake". Hur man tillagar en saltlake. Jag tänkte vadå Saltlake? Salt Lake City eller? Hur tillagar man den? Jag läste ordet på engelska hela tiden. Saltlake, saltsjö. Men efter ha tänkt i några sekunder slog det mig..

 
Västergötlands landskapsdjur, Saltlake?


Salt Lake City?

I dag fiskade jag, Sofia, Lammet och Thomas. Jag fick tre mörtar. Jag lyckades rycka upp tre, men fick bara upp en på bryggan som sedan användes som bete utan vidare resultat. jag såg att två abborrar närma sig den lilla livlösa mörten. Jag blev så exalterad att jag skrek "nu nu nu". De hörde, blev rädda och med ett ryck var de borta. Men jag lyckades rycka upp några mörtar i alla fall. 

Kommentarer
Postat av: FD

http://www.youtube.com/watch?v=rL9ihXiFAko&feature=related

Det känns bra, alltså!?

2008-06-06 @ 09:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0