Pizzahämnd

Här om dagen skulle jag och min kompis Fredde beställa pizza. Vi skulle ha tre capricciosa. Fredde ringde och beställde och sedan gick vi dit för att hämta pizzorna. Eftersom pizzabagarn inte lade fram någon sallad bad vi om det, det kostade tydligen 5 kronor per låda, och då var det inte mycket sallad att hurra för. Jag som trodde att de bjöd på en salladslåda till varje pizza? När vi betalat och gått cirka 20 meter från pizzerian kommer en av pizzabagarna utspringandes och ber oss komma tillbaka för att han har glömt att ta betalt för en pizza. Vi får då gå tillbaka och betala igen. Då blev jag arg och sa att de var snåla att de tar fem kronor för pizzasallad och att jag aldrig ska äta där igen.

Dock så ringde jag dit i dag igen och beställde tre pizzor. En oxfilépizza, en calzone och en capricciosa. Tyvärr kommer jag aldrig att hämta pizzorna. De kommer stå på den där ugnen och värma sig tills de stänger. Hämnden är ljuv!

Viktor - Pizzeria Primavera (Strandtorget) 1 - 0

Kommentarer
Postat av: Viktors kompis Fredde

Bra där Viktor, så jävla schönt!!

2008-07-31 @ 18:16:01
Postat av: mognad

ett sånt här beteende uppviglar endast till en mer orolig & otrevlig stämmning mellan dig och Primavera. Jag tror de känner igen din röst nästa gång.

2008-08-01 @ 10:49:40
Postat av: mognad

ett sånt här beteende uppviglar endast till en mer orolig & otrevlig stämmning mellan dig och Primavera. Jag tror de känner igen din röst nästa gång.

2008-08-01 @ 10:50:00
Postat av: Camensky

Bra där, pizzasvin. För din skull ska jag aldrig äta pizza där igen.

2008-08-01 @ 19:04:36
URL: http://www.camensky.se/blog/
Postat av: Camensky

Inte för att jag gjort det förut heller iofs...

2008-08-01 @ 19:05:05
URL: http://www.camensky.se/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0