Gate 44 Babbens Tenerife

Fritidsresor har börjat med en ny reklamkampanj. På deras hemsida kan man följa med "svenska kändisar" på resor runt om i världen. Tanken är nog att vi dödliga människor ska bli lite extra lockade att resa till ställen dit kändisar reser. Va! Är det sant, Babben har varit i Tenerife, fan då måste jag också åka dit!

Fritidsresor försöker skapa samma hysteri med resor som det blir när kändisar har på sig vissa kläder, och varenda människa vill plötsligt ha just det plagget eller det märket.

Jag kan ju förstå "Henke Larssons Kap Verde" eftersom han har sina rötter där. Men jag tvivlar på om Babben Larsson har några rötter i Tenerife. Men det är mycket möjligt att Barbro Karin Viola Larsson a.k.a Babben blev till i Tenerife, det kan inte uteslutas.



Jag blir oerhört sugen på att åka ensam till Tenerife!


Magnus Härenstam kan ju inte ha fel, det är ju han som ger svaren.



Henke! Gammal är äldst. Undra om han hade på sig Helsingborg-törjan under vistelsen på Kap Verde?

Sen hyllar jag att de svenska personligheterna är inklippta i vackra paradisbilder.

På Fritidsresors hemsida finns det en hel drös med spännande resmål. Till exempel Görel Krona i Kambodja, Lill (Lindfors) på Mallorca eller vad sägs om superkändisen Blossom Tainton i skidparadiset Verbier! Välkommen att inspireras!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0