Valfri rubrik

Jag har kommit på mig själv med att titta för mycket på tv. Jag har börjat fastna för serien Gossip Girl på femman. Vad är det som händer med mig? Men det som är problemet är att jag börjat fylla i de sista orden i olika reklamers slogan.

Till exempel: "Byt inte bank, skaffa en till", "Mycket för pengarna, det är rusta det", eller "svenska spel, med engelska odds". Även om jag är själv eller tittar med någon annan så säger jag den sista frasen högt synkat med speakern i reklamen. Det är inte okej. Men nu börjar skolan, då kommer jag inte ha tid med tven. Nu är det jag och Buddha.

Just nu lyssnar jag på Familjen - Hög luft

Kommentarer
Postat av: Camensky

Tack.

2008-08-25 @ 19:36:45
Postat av: Jonas

Vilket sjukt sammanträffande! Det är ganska troligt att det blir en stockholmstripp i helgen. Det kan bli jävligt nice!

2008-08-25 @ 21:41:54
URL: http://schodda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0