Turn on, tune in, drop out

I går hade jag läsarrekord på denna blogg! Jag tänker inte avslöja siffran, men den är mellan 1-1000 fast mindre än 500 och mer än åtta. Rekord är alltid roligt. Usain Bolt slog två världsrekord, så förhoppningsvis kan min blogg locka ytterligare några läsare inom en snar framtid, och ett nytt rekord kan slås.

Jag förstår inte var till exempel Blondinbella får all sin inspiration ifrån. Hon skriver något varje dag, eller till och med två gånger per dag. Hon måste ha så många tankar och idéer i det lilla huvudet. Märkligt att hon kan skriva så bra saker så ofta. Helt otroligt. Nej jag kan tyvärr inte matcha henne. 

Nu ska jag ut i regnet och spela bordtennis med mina två kinesiska vänner Thoo Mas och Cai Rim.

OBS! Min nya slogan är: Tune in, turn on, drop out 





Kommentarer
Postat av: Jonas

Hej Jean-Pierre Skogsbär!

Ja bussen är det bästa. Jag tänkte faktiskt att jag ville åka mer buss idag. Jag åker bara cirka 10 min på morgonen. 10 min på kvällen. Det är för lite. Din tid på bussen kommer vara guldvärd! Är impad av Blondinbella. Snacka om lyckas göra sig hörd. Funderar på att planera in en Sthlms tripp väldigt snart. Då delar vi på en pint?

2008-08-21 @ 23:02:21
URL: http://schodda.webblogg.se/
Postat av: Loisa

Får jag va din kinesiska vän?

/Ugh Lee

2008-08-22 @ 09:50:07
URL: http://tussig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0