Köp en lott

I fredags åkte jag och ett gäng musiknördar till Göteborg för att gå på Way out west. Ungefär tio mil utanför Göteborg stannar vi vid vägkanten för att pissa (se bilden längst ner). Precis när jag ska sätta mig i bilen igen och fortsätta resan till Göteborg hör jag min sms-signal ljuda från skogen. Konstigt tänker jag och känner mig på bröstet, jag hade nämligen mobilen i bröstfickan på skjortan. Mobilen ligger inte i fickan utan ligger uppe i skogen bland blåbärsriset. Hade inte Sanna (Westermark) skickat ett sms till mig i just det ögonblicket hade mobilen legat kvar där i skogen. Det är ju helt sjukt. Det är sånt som inte händer, jag är inte värd det. Tack Sanna för din sjuka tajming. 

Humor.

Alla använder tvåhandsgreppet utom Thomas längst till höger, kyligt!

I övrigt var Way out west och resan till Göteborg mycket lyckad!

Kommentarer
Postat av: Loisa

hahah, riktigt kyligt

2008-08-13 @ 12:27:06
URL: http://tussig.blogg.se/
Postat av: sanna

för all del!

2008-08-13 @ 18:36:37
URL: http://rockaroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0