TWENTY TWO

Då har jag slutligen fyllt 22 år och kan inte längre ställa upp i U21-landslaget. Det känns jävligt tungt. Jag som hade hoppats på att Jörgen Lenartsson och Tommy "ända in i kaklet" Söderberg skulle ta ut mig snart, men nu är det för sent. 

Övergången från 21 till 22 blev ändå mycket lyckad trots att U21 drömmarna gick i kras. Fantastisk middag med familjen på fredag. En klassisk hemmafest á 20 pers med charader, egen tillagat tilltugg (mina tortilla-pizzor blev hyllade till skyarna, dock mest av mig själv, men de flesta höll med mig) och fina presenter på lördagen. Mycket trevligt och lyckat!

I kväll är det derby-drabbning. Hammarby - AIK. Jag tror ärligt på ett 0-0 eller 1-1. Trist, men Gnaget brukar alltid förlora när jag sitter framför tv:n och tittar istället för på plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0