Sunday, bloody sunday

Kort resumé av helgen. Fredagskvällen ägnades åt träning. Träningsmatch på lördag morgon , 3-3 mot Tyresö Juniorerna. Jag lyckades otroligt nog göra en konstspark, eller en svensk cykelspark rättare sagt, som så när gick i mål, men icke! Jag blev faktiskt förvånad över mig själv!
 
På kvällen blev det middag, hämtmat, med dagiskompisen Ola i hans vackra våning på Fridhemsplan. Vi träffade upp Jonnie och Cocknelius för att sedan erövra Marie Laveau. Men inte ens Bangers & Mash lyckades få igång mig och Olabandola, kan ha varit hämtmaten som satte sina spår. Jag och Ola tog oss till Stureplan, men väl där beundrade vi mest alla massiva köer, eller klungor rättare sagt.

Söndagens aktiviteter kommer att vara Entourage och annan förströelse samt tillagning av något så ovanligt som Hajmal med bruttan! Hoppas hon hajar hur man tillagar den moahaha.. (Dåligt)

Veckans citat "Gudars Schymning", Jonnies (same)kompis Erik! 

Kommentarer
Postat av: ~***

Åh Viktor, vad otroligt fantastiskt underbart härligt rooooligt det är att läsa vad du gör om dagarna.

2008-04-10 @ 23:01:21
Postat av: BlondinB

Åh Viktor, vad otroligt fantastiskt underbart härligt rooooligt det är att läsa vad du gör om dagarna.

2008-04-10 @ 23:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0