Friendo!

Det här är Babar från Rågsved! Han (alternativt hon) bor hos mig nu. Han är en skön lirare. Sjunger och visslar hela tiden och badar i sin pool. En dag ska han bli en tupp (om han nu är en kille). Han brukar berätta om hur det är att växa upp i Råggan. Leva på soc-bidrag och råna värdetransporter.
"In the hoods är det ingen jävla lek, fattaru, pip-pip-pip!", sa han till mig. "Chill out", sa jag! Han ba; "Det är lugnt brosan, jag är chill, fattaru, pip-pip-pip!", Jag ba; "Men öööh", han ba; "Fuck off motherfucker! pip-pip-pip"!
Det är en hård jargong, men han är faktiskt jävligt trevlig.

Babar i sitt esse! Står och häckar i gräset och spanar in myror. Fattaru?!


Kommentarer
Postat av: Ellispirelli

hahahhahaa...kuuul pip pip pip..faattaruuu!

2009-05-26 @ 21:57:38
Postat av: Julia

Söt!

2009-05-27 @ 13:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0