Fråga-Svar med ViciousVic

På Cafés nöjesblogg har de alltid Fråga-Svar med någon artist eller kändis. Oftast en skivaktuell artist, och jag vill också svara på frågor, dock är jag inte skivaktuell så jag kommer förmodligen aldrig att få vara med på Cafés nöjesblogg. Så jag ställde frågorna till mig själv istället på min egen nöjesblogg, och svarade på dem. Såklart.

 

Så här är en chans att lära känna mig lite bättre!


Vad kommer du lyssna på i år?
– Kent, när jag har tröttat på allt annat.


Vad kommer du läsa?
–  Läsa klart Hundraåringen och sen kasta mig över Zlatans biografi och sen kanske avsluta Flugornas herre som kanske är världens tunnaste bok men som jag ännu inte lyckats läsa ut – jag har bara kommit halvvägs.


Vad ska du titta på?
–  Mad Men säsong 5 samt Titanic i 3D (läs svaret på nästa fråga).


Vart kommer du resa?
– Till Dublin och Belfast (där jag och min flickvän ska besöka det nya Titanicmuseet).


Vad kommer du ha på dig?
– Helst ingenting, älskar att gå runt naken (men är ej nudist), men ute bland folk blir det lite, ja vad ska man säga… konstigt. Annars klär jag mig gärna i jeanstyg.


Vad kommer du dricka?
– Caipirinha, eftersom min kollega Ann-Christine lovat att köpa med en flaska Cachaça från hennes resa till Brasilien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0