Sherikan!

Jag förstår att Nasse, Kanin och Puh blir förbannade på Tiger när han beter sig som ett jävla svin.






Fast här blir jag lite konfunderad. Hur menar de med naken? Fast Tiger har ju alltid varit lite av en snuskhummer. Jag tror inte Puh skickar speciellt många sex-sms till porrstjärnor. Nasse vet väl inte ens vad en porrstjärna är.


Ännu en kändis att tappa förtroendet för.


Ja, ja Zlatan. Sluta spexa med dina språkkunnigheter.


Så här kanske:
Italienska - Cazzo (kuk)
Spanska - Puta (hora)
Holländska - Neuken in de keuken (knulla i köket)
Serbiska - Jebo ti jeza u ledja (knulla en igelkott)
Engelska - Fuck
Svenska - Satans jävla skitanus

Kommentarer
Postat av: kräm

Tompa är i en klass för sig han. Jag styrde tydligen upp en Kräm-kväll med honom utan att veta om det, är du sugen på att joina? Ju fler desto roligare!



Den där boken får jag researcha i sommar, förresten: lär ni er Shorthand på södertörn?

2010-03-20 @ 03:31:34
URL: http://erikssoonn.blogg.se/
Postat av: kräm

ingen aning faktiskt, kom aldrig så långt i planeringen. men det går nog att styra upp på ett eller annat sätt.

Vet inte vad man kallar det på svenska, men typ snabbskrivning så man kan anteckna tex vad folk säger med symboler.

Okej det låter nice, jag har klurat i dem banorna också faktiskt. Får se hur det blir år tre.

Har bara dragit iväg ett långskott till Aftonbladet, men ska börja på allvar nästa vecka när jag är hemma. Blir väl lite lokaltidningar och sådär. Själv då?

2010-03-21 @ 19:18:36
URL: http://erikssoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0