7,5 hp dinosaurier

Nu är jag inne i ett stim. Ett fiskstim. Därför skriver jag ytterligare ett blogginlägg på mindre än en timme.

Jag kan ju erkänna att jag inte har världens mest lästa blogg. Jag använder kanske inte helt rätt metod för att uppnå dom där två hundra tusen unika läsarna - varje dag.
Men jag har en skara tappra läsare. Dom kikar in på min blogg nästan varje dag, även fast jag inte skrivit något inlägg sedan krita-perioden (alltså dinosaurie-tiden, jag läste 7,5 hp dinousarier på distans i somras på Stockholms universitet för att finansiera mitt ständiga champagne-vaskande).
Nu när jag kollade in besöksstatistiken upptäckte jag att även på självaste julafton så tittar dom tappra läsarna in på bloggen, kanske ihopp om ett God Jul, eller nåt skoj om tomten eller Kalle Anka. Men icke. Inte en endaste bokstav hade jag skrivit. Det är faktiskt för dåligt. Bedrövligt.

Så till alla er tappra, trogna läsare som jag inte vet vilka ni är: God Jul och Gott Nytt År!
Mitt nyårslöfte till er är att jag ska börja blogga lite mer frekvent hädanefter.

Ps. Vilka är ni?

Kommentarer
Postat av: Erika

Måste bara säga att du har en underbar blogg! hittade hit idag via min vän anna och som jag har garvat! tack för att du gjorde denna kvällen ljusare, nu kommer jag somna med ett leende på läpparna :)

2011-02-16 @ 23:42:49
URL: http://felinie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0