Bildreportage

I dag finns det ju så oerhört många olika tidningar att välja på. Det finns tidningar om allt och ingenting. I alla branscher, nischer och helt enkelt för alla.
I helgen var jag lite sugen på att köpa en ny tidning. Som sagt lider jag av svår beslutsångest så det var inget lätt beslut. Oj, så många tidningar det finns, och så himla många bra tidningar.

Vilken ska jag välja? Den nya tidningen Björn, Paddling eller Flygrevyn?




Flugfiske eller Tidningen Vildsvin? Kan man verkligen motstå 108 sidor om vildsvin?
På tal om dessa nya tidningar. Både Vildsvinstidningen och Björntidningen är två nya utgåvor. Undra hur den redaktionen tänkte innan de startade till exempel Vildsvin? Grabbar! Vi är ju ett gäng journalister med ett genuint vildsvinsintresse, eller rättare sagt vi hatar vildsvin och så låt oss göra en tidningen om vildsvin så folk lättare ska förstå hur man dödar dem! Det står ju faktiskt nästan så längst upp på tidningen.




Vad är det som ska lyftas upp egentligen??...


Kommentarer
Postat av: Veronika

Hahaha älskar push-up trosan! Vad i fasen är det? Det kan vara att den liksom "pushar" upp rumpan, jag tror bannemig det... Men uttrycket var ju lite utöver det vanliga!

2009-09-16 @ 18:40:58
URL: http://veronika2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0