Dags att börja modeblogga!

Man kan ju inte undvika att bli influerad av alla bloggar som skriver om mode. De skriver och lägger upp bilder på vad de har på sig och vad de köper. Jag måste erkänna att jag nu kommit till ett stadium där jag inte kan motstå frestelsen att också börja modeblogga.

Mitt senaste inköp är ett par dundersköna och supersnygga MBT-skor. De finns både som vanliga street-skor, som sköna sommarsandaler och finare festskor! Hur bra är inte det?
Det bästa är att man får en bra work out på samma gång. Man liksom gungar fram med den rundade sulan. Det är omöjligt att stå still i dessa skönheter. Även om jag står still och väntar på bussen så gungar jag fram och tillbaka. Från häl till tå - fram och tillbaka.
Rykten säger att både Jimmy Shoo och Dr. Martens ska lansera MBT-skor!
Jag tror att MBT-skorna kommer bli 10-talets motsvarighet till buffalokängorna.



Mina favoriter är de himmelsblåa med fräsiga ränder. Perfekt till vardags och till fest.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Jonas

Lite dyrare än foppatofflan. Men snart på varje svennebanans skohylla.

2009-09-07 @ 10:47:25
URL: http://schodda.webblogg.se/
Postat av: Jonas

Man får en jävla skjuts av sulan när man ska ta fart. Rullningen blir oslagbar! Både på skor och hjul.

2009-09-07 @ 11:01:20
URL: http://schodda.webblogg.se/
Postat av: Julia

Bra Viktor!

2009-09-07 @ 11:06:17
Postat av: Alice

Fräsiga, du kunde inte ha beskrivit dem bättre! Jag har de blåa!

2009-09-08 @ 00:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0