Obey Your Thirst..

Det blev en vild debatt angående toalttbilds-inlägget. Både här och på facebook strömmade det in kommentarer och faktiskt en och annan toalettbild!! Kul. Jag gillar när det händer saker. Kul när det händer saker på toaletten också.
På tal om toaletthändelser så kom jag på en gång när jag pissade i kors tillsammans med mina vänner Karim, aka Mirak, aka Hakim (kärt barn har många nicknames) och Robert-Robban-Roberto. Vi stod där och, på bondmål, fjölade när Karim plötsligt får ett infall att ta lite papper. Det Karim helt glömt bort var att han hade sin systemkamera hängandes runt halsen. Kameran svingar sig precis under min stråle. Jag hinner säga "Neeeej", men olyckan är redan skedd.
Men lite kiss har väl ingen dött av.
Fast när jag tänker efter så är det faktiskt folk som har dött av kiss. Jag läste i tidningen för något år sedan att ett gäng turister irrat bort sig i en stekande het öken. När vattnet var slut fick de den briljanta idén att de kunde ta en slurk av de medhavda kamelernas urin. Sagt och gjort så drack de det så kallade arabiska tét.
Sen dog de.
Men vad gör man inte för att släcka törsten. Som man brukar säga: Obey your thirst!

Kommentarer
Postat av: julia

har inte kameler vatten i sina puckar?

2009-10-15 @ 09:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0