Lego vs. Playmo

Kom hem från dagis för typ en timme sen. Sjukt sent. Morsan som var sen med att hämta mig. Så det blev lite "övertid". Men det var lugnt, för då hann jag bygga klar min stört stora legoborg som jag började med igår. Det är ändå ganska skönt att vara kvar sist, för då får man frukt av fröknarna.
Måste bara berätta; ibland blir jag så jävla lack på Thomas. Han vill bara leka med playmo hela jävla tiden och inte med lego. Jag förstår inte. Playmo är för småttingar, typ dom på Nyckelpigan. Lego, däremot, is the shit.
Men i morgon ska mina lego-soldater(!) möta Thomas playmo-indianer. Kommer bli en sjuhelsikes fight. Min nya borg är fan unbeatable.
Om jag ska vara helt ärlig så tror jag inte Thomas har alla playmo-indianer i kanoten. Han är så jävla seg ibland. Han vill hellre latja med tjejerna i kuddrummet än tävla om vem som snabbast kan cykla runt dagis med trehjulingarna.

DIE PLAYMO, DIE!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe, den där thomas alltså.. När kommer en go personbeskrivning?

2009-11-01 @ 13:02:56
URL: http://kvinnan.blogspot.com
Postat av: Ingen du vet..

du var ju bara för söt alltså!!

2009-11-04 @ 09:19:28
Postat av: Martin

Vem vann?

2009-11-05 @ 18:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0