WC

I dag, eller egentligen var det i går eftersom det har blivit i morgon om det var i går, hur som helst så skulle jag gå på toaletten i skolan. När man kliver in på toaletter på offentliga platser brukar man mötas av antingen en neutral tandläkar-lukt, klorin med citron-touch eller en bajslukt som får känsliga som jag att hulka som en katt med en hårboll på väg upp ur strupen. Men på denna toalett (i går alltså) möttes jag av en doft, obsevera doft, av jenka-tuggummi. Jenka vilket luktar som liniment. Så antingen hade någon i panik hetstuggat jenka i hopp om att få bort bajslukten personen spridit inne på toaletten - och lyckats. Eller så var det så att någon laddat upp inför en tenta genom att smörja in kroppen med liniment. Jag fick flashbacks när jag stod där och drog in jenka/liniment-doften genom näsborrarna. Jag blundade och drog ett djupt andetag. Plötsligt kändes det som om jag stod i ett omklädningsrum omgiven av frustande män i shorts och knästrumpor. Ska vi vinna? - JAAA! - Ska vi ta dom? - JAAA! - Sassa brassa mandelmassa vi vill höra nätet rassla...
När jag andades ut igen drogs jag tillbaka till verkligheten och till den klaustrofobiskt lilla toaletten med doft av jenka-tuggummi eller/och liniment.

Kommentarer
Postat av: Anna

Märkligt. Kul om någon faktiskt smörjt in sig med liniment innan en lektion.

2009-03-26 @ 13:44:42
URL: http://kvinnan.blogspot.com
Postat av: kugsugaren

hej.jagharlästdinblogg8nderenlä'ngretidochjagfbörhjartyckaattduärlitevälpervers. ingnaincenst historier härinte. ta din mamammiprutten

2009-03-27 @ 22:40:34
Postat av: pussy

I like pussy? / Jacob Cedergren Halmstad Sweden

2009-03-27 @ 23:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0