Listjävel

Efter mycket tjat, hot och mutor har jag tillslut accepterat bloggvärldens svar på Thomas Di Leva; Annas utmaning om en lista! Så här kommer en tio-konstiga-saker-ni-inte-visste-om-viktor-lista!

1. Jag tycker att låten Low med Flo-rida är en sjukt skön låt!
2. Jag är 193 cm lång, det vill säga jag når det mesta.
3. När jag var mindre hade jag oerhört svårt med sär skrivningar!!
4. Jag skäms över att göra smile-gubbar.
5. Jag kan härma Björne i Björnes magasin. På riktigt alltså. Jag väntar bara på svt ska ringa och säga att Björne är tillbaka i tv-rutan och anställa mig som den nya Björne.
6. Jag har fortfarande inte gett upp hoppet om att bli fotbollsproffs. Just nu spelar jag i division 5.
7. Jag är tydligen bärlik (lika som bär) Magnus Hedman.
8. Jag pratar jättemycket i sömnen, samt blir arg i sömnen.
9. Jag är sjukt pepp för (nya) Robinson.
10. Jag har ett magiskt bra ansiktsminne.

Vann jag utmaningen nu eller?

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag visste minst två av de där sakerna.



Förövrigt fick jag referera seriöst till apan-teorin inte mindre än två gånger i går kväll, skojar inte! Vilken kväll!

2009-03-22 @ 09:46:04
Postat av: Sandra

Jag tänker helt klart inte stöta på dig för du är för lång för mig. Eller så är det jag som är för kort.. Inte för att jag tror att vi någonsin skulle träffas men, men. :P Smiles är väl jättebra :D Lyssnade lite på ditt band. Skön musik mannen! Helt klart godtjänt!

2009-03-22 @ 19:04:40
URL: http://s4ndra.blogg.se/
Postat av: Sanna

Men dra åt fanders! Jag har aldrig tänkt på att du är SJUKLIGT lik Hedman! Men det är du! SJUK-LIGT lik!

2009-03-22 @ 21:48:26
URL: http://rockaroo.blogg.se/
Postat av: Loisa

Haha, att du gillar Low var fan en överraskning !

2009-03-22 @ 22:00:31
URL: http://tussig.blogg.se/
Postat av: kräm

låter lovande! hur visste du om mina kenya-ben förresten? jag brukar vara väldigt mån om att dölja dem.

Ja de jobbar faktiskt med ketchup här. Fast väldigt konstigt på nåt sätt. En svensk kompis var på mcdonalds och frågade efter ketchup och blev dumförklarad. Killen i kassan hade jobbat där i typ 15 år och ingen hade nånsin frågat efter ketchup..

2009-03-22 @ 23:02:54
URL: http://erikssoonn.blogg.se/
Postat av: Anna

Kunde man vinna, hade du gjort det. Känns skönt att jag inte är den enda som är annorlunda.

2009-03-23 @ 13:52:35
URL: http://kvinnan.blogspot.com
Postat av: Tanja

Du glömde en sak som inte många vet, att du är adopterad från Norge...

2009-03-27 @ 12:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0