"I like boring things..."

Precis som Andy Warhol så gillar jag tråkiga saker. Men när jag har för tråkigt brukar jag skoja till det. Ibland brukar jag vända min tjock-tv upp och ner. Det blir helt crazy. Det är omöjligt att läsa texten på filmer. Ekonominyheternas statistikkurvor pekar helt plötsligt uppåt istället för rakt neråt, vilket är positivt. Jag har alltså löst finanskrisen med ett enkelt knep: genom att vända teven upp och ner. En annan rolig sak är att väder-Tone bokstavligen står rakt upp och ner och berättar vädret. Nu faller inte regnet längre, det sugs liksom uppåt. Det är som att titta på vädret baklänges fast ändå framlänges. Mycket märkligt, men fantastiskt kul! Det är kanske så här det är att titta på tv i Transsylvanien, för där hänger  de ju upp och ner, Dracula och hans vampyr-vänner.


Dock inte väder-Tone utan en random-meterolog från svt.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Skönt att det är alltid högkonja hos dig Viktor. Fucking brilliant inlägg!

2009-03-17 @ 23:01:37
URL: http://schodda.webblogg.se/
Postat av: kräm

Ja det ska göras. Kommer ihåg att jag såg den för jättelänge sen men var lite skraj så jag stängde av.

Låter bra, har du nåt exempel så jag vet vilken stil ni jobbar efter? =)

Jag gillar idén med upp och ner TV. min tjock-tv är pytteliten men volym och kanalknapparna är på engelska, skulle bli så svårt att förstå vilken som är vad...

2009-03-18 @ 00:27:36
URL: http://erikssoonn.blogg.se/
Postat av: julia

haha bra där viktor. vet du, jag har skrivit en sida snart på hemtentan. pennan glöder! :)

2009-03-18 @ 10:51:49
Postat av: Anna

Haha, vardagshumor på hög nivå.

2009-03-18 @ 10:57:08
URL: http://kvinnan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0