Det trodde jag inte...

Ibland har man absoult inget att skriva. Det är då man skriver ändå. Så tänker ju alla andra bloggare. För de har ju fan aldrig något roligt att skriva om. Eller tycker de att det är roligt att skriva om leggings, vad man köpt på IKEA och att man missade bussen eftersom man försov sig? Det är inte kul att läsa om i alla fall.

Jag gillar (blogg)överraskningar! Slank in på en topp-10-blogg precis. Hon hade tagit en bild på sitt kylskåp, alltså kylskåpsdörren var öppen och ovanför hade hon skrivit "Nu har jag varit framme vid kylen och öppnat den- tittat - stängt flera ggr på en timme... Är så jäkla sugen på nåt men kan inte bestämma mig för vad...ÅHHHHHHHH".

Jag blev helt klart överraskad. Jag trodde aldrig att jag skulle få titta in i hennes kylskåp, och jag hade inte en aning om att hon var sugen på något, och det sista jag förväntade mig var att hon hade beslutsångest! Suck me sideways!



Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHAHA. Nej det finns många onödiga bloggar där ute. Ibland hamnar min i det facket. Typ som inlägget jag precis skrev om utsikten från mitt fönster. Men äsch, så äre ibland.

2009-03-12 @ 15:56:26
URL: http://kvinnan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0