Wild Kids

Jag har varit laddad ett bra tag nu. Inte ätit någon julmat eller julgodis, bara ätit barr, myror och bark för att hålla mig i trim. Jag har tränat styrka, uthållighet, smidighet och även mental träning inför utagningarna av Wild Kids. Jag ska med den där helikoptern. Men idag hände det som inte fick hända. I morse när jag vaknade kände jag mig ovanligt svag. Halsen kändes som en igenmurad domkyrka där Gregorian Munkarna använder stora hackor för att hacka sig ut. Jag frös trots att jag la mig i ugnen och satte på 225°C Grillvärme. Jag kände att jag inte hade någon lust att snöra på mig pjäxorna och ta mig ut i spåret med mina felvallade skidor, som glider lika dåligt som en stjärtlapp på sommaren. Jag kände att jag helt enkelt inte orkade köra hinderbanan 60 gånger med en ryggsäck fylld med inbundna Stieg Larsson-böcker.

Jag får nöja mig med att sträckkolla Wild Kids-boxen och komma igen till nästa års uttagningar. Då jävlar Ola Lindholm, då är det jag som är Wild Kids!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0