Typiskt

Jag rös nyss eftersom jag läste en så otroligt dålig blogg. En manlig blogg. Han är några år äldre än mig. Bor säkerligen i en förort, kanske i Tyresö. Spelar kanske hockey. Har keso i sitt fjuniga skägg. Tycker att dåliga romantiska komedier är bra (!), fast han gillar dåliga actionfilmer bäst. Tycker att låten Jennie let me love you är en värdig vinnare av årets låt. Äter kebabpizza på helgerna och drar alltid samma skämt: Jag var sugen på pizza och kebab, prefekt, kebabpizza! Han tror att alla andra tycker kebabpizza-skämtet är skitroligt. Han föredrar funktionalitet och kvalité före design. Det är därför han har en multifunktionell klockan med åtta tidtagarur, inbygd kompass och termometer. Han hade epa-traktor innan han tog körkort. Han äter micromat varannan dag men har en rätt som är hans specialitet, som han skulle bjuda på om han bjöd hem en tjej på middag. Jag vill inte ens föreställa mig vilken maträtt det är. Säkert nått med bearnaisesås.



Kommentarer
Postat av: hannula

länka den då fego

2009-01-12 @ 22:31:36
Postat av: caroline

haha vem fan är du? och varför har jag inte hittat din blogg förrän nu?! ett mysterium..

2009-01-31 @ 15:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0