Kändistätt

Onsdagen började med att jag såg bröderna Gallagher i Globen. Men det kanske inte var så oväntat eftersom jag hade köpt biljett till Oasis-konserten. Efter det såg jag Michael Nyqvist (Grabben i Graven bredvid, Så som i himmelen m.m.) tillsammans med Peter Magnusson (Pyjamas, Heybaberiba m.m.) på Marie Laveau. Där huserade även grabbarna från Sugerplum Fairy och Molotov Jive-grabbarna, som jag sågade för inte allt för  länge sen. Jocke Åhlund (Caesars och Teddyberas Sthlm) var där, även en kille som var en blandning mellan Thåström, Stefan Sundström och Tommy Nilsson var där. Thåström-Sundström-Nilsson-snubben såg mycket bekant ut men var omöjlig att placera. Eftersom han bar en Sören-i-skärgårdsdoktorn-keps trodde jag och mina kompanjoner att det var Thåström. Jag skickade iväg tre sms till Thåström-fanet Martin.
Sms 1 klockan 23:38: Thomas hävdar att Thåström är på Marie Laveau! Han och Pelle ska gå och bekräfta det nu!
Sms 2 klockan 23.40: Och ja, jag såg Thåström. Men en annan snubbe säger nej. Keps har han. Det måste vara han!
Sms 3 klockan 23:46: Verkar inte vara Thåström. Men sjukt jävla likt. Ja jävlar.
Det jag inte visste vid denna tidpunkt var att Martin just då, när han får mina tre sms under åtta minuter, sitter brevid den riktiga Thåström lite längre ner på Hornsgatan. En kvart efter midnatt får jag ett eftersänt sms (dålig mottagning på Marie Laveau) från Martin: Du, jag sitter bredvid Thåström. Så nej...

Jag avslutade jag kvällen med att ta nattbussen hem med den kanadensiska powertrion Rush! Vad säger man? Världsklass!

I dag tittar jag på TV-serien som kom samma år som jag föddes, 1986. Varför sänder inte någon kanal Alf längre?


Kommentarer
Postat av: Niklas

Förövrigt så var jag också på Oasis-konserten. Dom har släppt en ny platta. Eller som man säger i branschen, they're back and they're loud, va.

2009-01-30 @ 13:21:57
URL: http://roennmark.blogg.se/
Postat av: FD

Haha Thåström-incidenten kan ha varit en höjdpunkt den kvällen. En kväll som var fantastiskt i övrigt också!

2009-01-30 @ 13:47:14
Postat av: Anna

Grymt! Jag vill jättegärna ha ett ex (:

2009-01-30 @ 17:57:11
URL: http://kvinnan.blogspot.com
Postat av: Jonas

Haha! Fan vad galet med Thåström. Alf sändes inte allt för längesedan när Jonathan Hedström spelade i Timrå. Du borde bild googla det! Slående lika faktiskt. Tack för en sjukt bra kväll!

2009-01-30 @ 18:18:20
URL: http://schodda.webblogg.se/
Postat av: Camensky

Hehe, precis så var det! Imorrn är det gasen i botten!

2009-01-31 @ 01:14:16
URL: http://www.camensky.se/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0