Oral-B plack control

Dagens uppstigningstid: 06:15

Det är mycket sällan nu för tiden jag går upp så tidigt. Som student är sovmornar ingen ovanlighet. Snarare tvärtom. Men idag är det dags att gå till tandläkaren. Då måste jag kliva upp i ottan för att preparera mina tänder och min mun. Inte för att jag har några problem. Jag brukar för det mesta få högsta betyg hos tandläkaren. Men ändå, man vill ju vara fräsch. Så jag borstade tänderna, använde tandtråd och den varje-dag-obligatoriska tungskrapan, gurglade med en drink bestående av Listerin, SB12 och 20 doppar vademecum och avslutade med en överdos av fluortabletter. Nu känner jag mig som en isbjörn i en vicks blue-reklam!
Snart är det dags att göra om samma procedur. Jag kallar det 1-2-3-4-5-x2-metoden. Fem steg till friskare och fräschare tänder. (Jag kommer även tugga ett paket Extra White på vägen till tandläkaren, bara för säkerhets skull).


Dagens låt: Firefox AK (feat. Tiger Lou) - Winter rose

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, Åh. Den låten. Jag älskar Tiger Lou. ÄLSKAR. Ja, det kanske låter lite too much men vad ska man göra liksom. Du kanske läste min blogg när jag fick träffa Rasmus, så jag behöver väl inte dra den historien. Men ändå.

2009-02-15 @ 11:19:44
URL: http://kvinnan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0