Abrakadabra

Jag har precis blivit sågad mitt itu, fått 60 sylvassa spjut genom kroppen och blivit instoppad i en liten, liten låda och sedan fått samurajsvärd instuckna igenom lådan. Ja, som du säkert förstår har jag varit på en Magic Show: Joe Labero på Hamburger Börs!

Det var en rolig tillställning med stor variation. Trolleritrick och show blandat med roliga skämt, framför allt skojiga ordvitsar, till exempel; Du kommer att gå långt sa läraren till luffaren, vilket han också gjorde, och Jag tycker om att låna ut pengar till japaner, för de betalar alltid i Yen.

Det blev många skratt och många hur gjorde han det där?, och även om Joe Labero såg en aning stel ut när han försökte röra sig till musiken så lyckades han ganska bra.

Tack Mattias för showen, nästa gång är det du som står där trollar! Jag kan vara din side-kick-butler, robban kan vara ankan Morten och Alex kan säkert svinga sig i två lakan bara han övar lite!

Hokuspokus filiokus!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, jag älskar ordvitsar. Göteborgare som jag är...

2009-02-19 @ 09:29:16
URL: http://kvinnan.blogspot.com
Postat av: baagarn

två bagare, en smet. två myror, en stack.

2009-02-19 @ 12:08:15
Postat av: Julia

Jag lånade faktiskt ut en tjuga till en japan på centralen för ett par år sen, har inte fått tillbaka ett öre!

2009-02-19 @ 19:21:17
Postat av: Anna

Den får jag helt enkelt ta att lyssna in då!

2009-02-20 @ 11:19:06
URL: http://kvinnan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0