Sova sova säng säng säng

Jag tror aldrig jag har varit så trött i hela mitt liv som jag varit i dag. Men det har ändå varit en ganska skön trötthet, för jag somnar så fort jag blundar och lutar huvudet tillbaka. I bilen; det dröjer inte länge innan jag somnar med en gapande mun. Jag kör alltså inte sovandes utan jag sitter på passagerarsidan och sover.
Kommer hem, lägger mig i min soffa - somnar. Blir väckt för att äta mat. Efter maten sträcker jag ut mig på soffan i vardagsrummet och somnar. Skulle jag lägga mig på sofflocket och blunda igen så skulle jag med stor sannolikhet somna. Men nu får det vara slut på sovandet. Jag måste ju kunna sova i natt också.

Nu ska jag, Dregen, Baren-Tommy och Anders S Nilson gå på bio, Public Enemies med Depp och Bale blir det!

Kommentarer
Postat av: kräm

Ja det är dags snart tycker jag! Har aldrig vart där under bron, är det bra grejer? Det är riktigt tort borta hos mig. Orkar inte alls tänka ut något vettigt att skriva. Men snart så!

2009-08-03 @ 20:30:54
URL: http://erikssoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0