Sportgrodor!

Så tokigt det kan bli!

Hon tog för långsam tid på sig. ( Lasse Kinch )

Norge är på väg mot sin 20:de förlust i rad utan vinst. ( Åke Unger )

Går den in får Thorstedt svårt att ta den. ( Sven-Göran Eriksson )

Jag kände att jag aldrig haft ett så bra skjut på flera år. ( Magdalen Forsberg i Sportnytt efter sitt andra VM-guld i skidskytte)

De hade fem, men ville ha sex, och fick det när Pelle Fosshaug tryckte in den. ( Bo Hanson snackar bandy )

Då vände Öster ett 0-2 underläge till seger, 4-1. ( Lasse Kinch om Tomas Ravellis första match i Öster 1977 )

Har du sett dig själv spela live nån gång? ( Agne Jälevik snckar med Klas Ingesson )

Rätta mig om jag inte har fel. ( Christer Abrahamsson )

Jag kan ingen italienska alls. Jag vet inte ens vad spaghetti heter på italienska. ( Johnny Ekström flyttar till Empoli, Italien )

Det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk. ( Arne Hegerfors )

Den här matchen kommer jag alltid att glömma ihåg. ( Erik Hamrén )

Hon tog för långsam tid på sig. ( Lasse Kinch )

Rent taktiskt sett har han begått fel misstag. ( Steve Owett )



Favoriter från Rolf "Roffe" Zetterlund:

Man kan inte äta kakan om man inte bjuder till.

Hela säsongen har vi stått och balanserat på ett bananskal.

Detta har varit en morot för oss alla och nu har den släckts.

Lugn grabbar, Lönen kommer radioaktivt.

Ni tre bildar en kvadrat på mittplan.

Grabbar, ni jobbar för dåligt och är alldeles för lojja. Får jag se den minsta lojalitet i 2:a halvlek byter jag ut er direkt.

Nöden har ingen djungel.

Niclas Kindvall gjorde 23 mål i allsvenskan om jag inte minns rätt.

Erik Persson skulle ha vänt sig i sin grav om han levt.

Kommentarer
Postat av: Wunderbar

Wunderbar

2009-08-31 @ 16:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0