April april!

Vissa av er gick på det klassiska aprilskämtet, andra inte. Klart jag skojade. Jag har inte alls någon idétorka. Om jag ska vara ärlig kommer faktiskt idéerna till mig som getingarna till en läskedrycksflaska. Jag behöver inte alls kämpa för varje mening eller för varje ord. Jag har till och med så pass många knasiga idéer att jag måste solla bort vissa!
Men roligt var det! April april! 
Det var roligt att så pass många brydde sig. Det betyder ändå att många tycker om det jag skriver. Därför ska jag fortsätta. Jag ska leverera mer än någonsin.
Denna dag har ändå varit väldigt rolig. Jag har fnissat och skrattat åt alla som skrivit fina kommentarer till mitt falska avskedsmeddelande. Det var faktiskt roligt.
Hoppas ni tycker det var lika roligt som jag. Fortsätt läsa och fortsätt kommentera, det är det som driver mig!

Nu kör vi! Shoot man shoot! 

Kommentarer
Postat av: PJ

Konstigt va!!! har inte det här lite mer med tjock att göra än konstigt Lars?

2009-04-02 @ 10:42:36
Postat av: Anna

HIHI jaaaa jag tyckte det var jätteroligt!

2009-04-02 @ 12:57:28
URL: http://kvinnan.blogspot.com
Postat av: Niklas

Jajaja, du vill ha äkta vara!

2009-04-02 @ 19:11:07
URL: http://roennmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0